Hvordan øke omsetning i 2024?
Publisert: 23. november 2023 av Kristin Moe Krohn | Siste nyheter | Arkiv
Ledere innen golfbransjen har identifisert strategiske digitale markedsføringstrender som vil hjelpe destinasjoner med å konvertere publikumsengasjement til salg i 2024.
En ny rapport fra European Tour Destinations identifiserer markedstrender. Foto: Getty
I en ny rapport fra European Tour Destinations, Digital Marketing Trends 2024, peker nøkkelpersonell i European Tour Group og internasjonale eiendomsmeglere, Fine & Country, på målrettet markedsføring, historier på sosiale medier og fokus på opplevelser som de viktigste trendene for å forbedre kundeinteraksjon, øke salg og oppnå større avkastning på investeringen (ROI) neste år. European Tour Detstinations er et nettverk av 26 golfdestinasjoner i 17 land og på tre kontinenter.
"I et stadig skiftende digitalt landskap er det viktig for golfdestinasjoner å bruke alle verktøyene de har til rådighet for å holde seg i forkant av golfernes reisebeslutninger," sier leder for European Tour Destinations, Ian Knox i en pressemelding. Det er ikke lenger nok å bare profilere publikum for å levere skreddersydd innhold. Innen golfturisme er det viktig å identifisere hvem publikum er, også utover ren demografi.
«Det er stadig mer utfordrende å forbli i søkelyset, bør golfdestinasjoner, inkludert våre egne, by på personlige opplevelser, engasjerende sosialt innhold og fristende tilbud i sine markedsføringsstrategier for 2024.»
Multimediefunksjonen European Tour Destinations dykker dypere inn i de tre store trendene og deler eksempler på hvordan golfdestinasjoner kan implementere disse for å utvikle kundeinteraksjonene og øke avkastningen.
Les hele rapporten her: Digital Marketing Trends 2024,
For å finne ut mer, besøk: www.europeantourdestinations.com